Najnowsze Wpisy

Ehmm Zaczynam ... :))) Komentarze (0)
20. stycznia 2004 14:16:00
linkologia.pl spis.pl

dziwna jest ta stronka, nic nie łapie... ale staram sie ... nawet nei wiem jak sie szablon wstawia :))) hYhYhY mysle ze bedzie dobrze ... zmieniłam bloga bo jak wiecie na eblog.pl sie wszytko wali, szablony nie dzialają, co raz to inne błedy wiec... sie wkurzyłam i postanowiłam sobei tutaj załozyc :))) myśle ze mi sie uda ... Pozdro ;*

ozer : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

olek | ejczel | hh-live | miss-furia | marshalllka | Mailing